Make up service


Make up service

Nak iklan jap; kepada sesiapa yang perlu perkhidmatan make up untuk sebarang majlis seperti dinner, bertunang, nikah, dating, photoshoot, prewedding outdoor photoshoot, convocation n etc, jangan segan2 hubungi saya ye  sama ada melalui emel @ lavender_xer@yahoo.com or call@ text to :0123634069.
Charge untuk perkhidmatan adalah mampu milik.Untuk sekitar shah alam, tiada charge tol @minyak dikenakan. Charge perkhidmatan yang murah dikenakan bukan kerana make up tiada kualiti or  barang 2 make up murah .Tapi sebab bidang ini saya ceburi secara part time, juga kerana minat nak menghias muka2 ladies2 luar sana. Saya tidak perlu bayar sewa untuk make up studio, tiada pekerja and etc..jadi, anggaplah, harga yang anda bayar itu adalah modal barang2 mekap yang digunakan..InsyaALLAH, jika diberi kesempatan waktu, saya akan upload pic2 hasil mekap saya sendiri dan juga video tutorial make up..

1- Sebarang majlis yang berkaitan dengan perkahwinan - RM 120
2- Bertunang RM 80
3-Dinner, Konvokesyen,outdoor photoshoot etc RM 60
4- Kalau sape2 nk budget mekap lagi boleh runding. Blh adjust dr segi penggunaan barang2 make up.Contohnya natural look ke..sbb kebanyakan make up nak bagi muka seri2 n nampak flawless je kan...Natural look to bukan maksud natural bebetol, tapi kita bagi tutup2 n cover2 blemish , parut2, n lubang2 kt muka..bagi warna sekata je..insyaALLAH..setakat ni make up saya lasting..klu period tu, boleh maintain sampai malam nak tido dengan muka seri2 tanpa kesan minyak yang degil.bukan takde langsung, tapi kurang, klu ade pun x comot...hehehe...
5- Make up trial -boleh bincang, nak try dr segi ape, eye make up, or skin coverage..call /text untuk maklumat lanjut ye..

Tempoh make up: 1 1/2 jam ke 2 jam

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: