Tidak perlu foundation, tidak perlu bb cream yang merosakkan dan menyumbat pori2 muka

Good news : Saya dah berjaya menjual pieces yang ke 50 bedak arab, dan semuanya memberi komen positive, barulah saya akan berani untuk publish tentang penjualan bedak arab tersebut. Amazing result !!!... saya pengguna mekap tegar, bb cream atau foundation, telah berani meninggalkan mekap2 tersebut untuk keluar rumah... dengan hanya memakai bedak arab.. ini bukan sekadar iklan...saya dan customer2 telah buktikannya...Tujuan utama saya mencuba bedak ini adalah kerana ianya halal untuk dibawa solat, berbanding produk lain yang masih diragui...mesti ada yang cakap..eh...air wuduk tak kena kulit..itu saya x pasti, yg pasti, bila kita rush dah cuci muka, ambil wudhuk siap awal2 , pastu boleh bawa bedak tu masa solat...especially klu kita ni student,ade class, then rmi orang kt surau, mesti nak cepat kan...routine mekap sblm ni, bb cream + pressed powder @ pelembab+ronasutra = mula2 muka flawless, after beberapa jam, muka bermnyak ..especially untuk kulit berminyak..tapi dengan bedak arab, lepas cuci muka, dengan muka basah2 tu terus dap2 bedak, biar dia kering sendiri, dah kering ..look !!! as simple as that, result muka yg glowing n nice natural look...x berminyak pun.. bila peluh bedak masih rata..xde bertompok2... masa pun jimat...tapi warning : saya x cakap hasilnya macam mekap pengantin yang pki 3-4 lapis foundation...cukup sekadar daily mekap routine ye...bila sapuan nipis, muka x berminyak, kulit boleh bernafas, takde ruang bakteria nak membiak, hasilnya, perlahan2 jerawat akan kurang... Inshaa ALLAH... berminat leave ur msg inbox. satu set sponge+bedak rm 50. berat bedak arab, 50 g compare to standard compact powder yg berat 15 g...ketahanan jangka hayat bedak kalau pakai 3x sehari almost 4 month. klu dekat2 boleh try...klu jauh...x dapat nk bg try ... banyak customer saya berulang..bukan maksud die beli lg, tp beli utk kawan plak, mak plak, kakak plak..etc..tp belum ade lg beli as hadiah utk wife :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: